DDM hl. m. Prahy
Pro školy a pedagogy
Pro školy a pedagogy

Týmová spolupráce



Vzdělávací cíl: Získat odpověď na otázku, jaký je rozdíl mezi fungujícím týmem a příležitostně spolupracující skupinou lidí
Zkusit si řídit tým
Odhalit příčiny vzniku konfliktů
Získat nový pohled na sebe samotného
Obsah: Vývoj týmu, synergický efekt
Role v týmu, styly vedení týmu, výběr členů týmu
Pedagogický pohled na osobnostní vlastnosti členů týmu
Konflikty, jejich příčiny, styly řešení
Asertivní přístup
Hodinová dotace: 16 hodin
Počet účastníků, cílová skupina: 20 účastníků – učitelé MŠ, ZŠ, SŠ a speciálních škol, pedagogové volného času
Lektor: Mgr. Pavel Rampas
Místo: dle dohody a potřeb školy
Termín: dle dohody a potřeb školy
Cena: 16 000 Kč / školní kolektiv (bez pronájmu prostor)

Podobné články

Multikultura – vzdělávání bez předsudků
Seznámení se s teoretickými východisky multikulturní výchovy a vzdělávání na základě praktických ukázek. Vytvoření postupů, které podpoří proces vzdělávání bez předsudků ve třídě a příprava projektového plánu pro práci s dětmi ve své třídě na jeden týden, který bude tyto postupy zahrnovat.
Možnosti a meze krizové intervence ve školách
Prevence a včasné rozpoznání sociálně-patologických jevů ve škole a možnosti intervence ze strany pedagoga. Zvládnutí techniky vedení rozhovoru v krizové situaci se studenty a s kolegy.
Komunikační dovednosti
Cílem semináře je uvědomit si komunikační zákonitosti a jejich využití pro efektivní jednání a prevenci sporů. Natrénovat vhodnou argumentaci v náročných situacích – rozpor se žáky, s rodiči. Uvědomit si jak reagujeme v krizových situacích, naučit se „řídit“ sám sebe. Nebát se prezentovat sám sebe, své názory, své zkušenosti.
Kurz o hře a kreativitě
Inspirace pro všechny, kteří na táboře, kroužcích a podobných akcích chtějí něco víc, než jen hlídat děti. Základní poznatky z psychologie a pedagogiky v praxi, které pomáhají vést děti k rozvoji konkrétních požadovaných klíčových kompetencí.
ADHD v předškolním a školním věku
Formou prožitku účastníci lépe porozumí specifikům v chování dětí s ADHD, ADD. Seznámí se a vyzkouší si konkrétní řešení typických situací, práci s jednotlivcem, se třídou a s rodiči.
Hlas jako nástroj pedagoga
Vědomé a zdravé zacházení s hlasem a rozvíjení hlasových a mluvních předpokladů pedagoga. Osvojení základních principů hlasové hygieny.